Wat is een manicure

manicure

Een nette look kan worden verkregen door uw hand theologie.

Een manicure is een behandeling van de handen en vaak vooral van de nagels. De persoon die deze handeling beroepsmatig uitvoert, wordt ook wel manicure rotterdam genoemd. De huid wordt gekalmeerd en ontspannen door middel van warme handbaden en vochtinbrengende lotions. Bij de nagels wordt de nagelriem teruggeduwd en wordt de nagel in een mooie vorm gevijld. De dode huidcellen van de natuurlijke nagel worden verwijderd. De nagelriem wordt bevochtigd met nagelriemolie.

Laten we het hebben over de theorie en de logica van een christelijke genademanicure en hoe dit ons meer en meer op Jezus Christus kan doen lijken. Toen het Evangelie van Christus gepredikt en verkondigd werd aan de wereld, zong men ook liederen over een Redder die redt. Het lijden van Jezus aan het kruis werd door iedereen op geurige wijze aanschouwd, niet alleen door zijn apostelen, die het tafereel aanschouwden en alleen de pijn van dat lijden voelden, maar ook door alle mensen die zich om hem heen verzamelden in de Hof van Gethsemane, die de woorden hoorden van Jezus die tot zijn Vader riep: “Het is volbracht.”

Het mooiste beeld in ons christelijk geloof is dit: iemand die tot liefde kwam voor een kwellende God. Iemand die tot geloof is gekomen in alles wat Jezus Christus voor ons heeft gedaan. Iemand die vraagt of God zijn koninkrijk in ons wil vestigen. Iemand die ons zal brengen naar het land dat Jezus ons beloofd heeft; naar de stad die onze Heer beloofd heeft te komen, om te beginnen. Het is Gods belofte om Zijn kerk, een waarlijk grote universiteit van leven voor de volheid in ons te maken. Alles wat minder is dan onze oprechte liefde is niet voor christenen weggelegd. Christenen weten dat wij voortdurende studenten moeten zijn aan de universiteit van Christus. Wij moeten de wapenrusting van God aantrekken als wij werkelijk onze zeer sterke positie willen verdedigen en stand willen houden tegen de plannen van de duivel tegen ons, en in onze harten een liefde voor God moeten krijgen die groot genoeg is om hem te gehoorzamen en zijn koninkrijk te dienen. Ons geloof in de Heilige Geest en de kennis van Gods woord heiligt ons en maakt ons meer als Jezus en meer als zijn Gezalfde.

Onze Gunstige Herinnering Terwijl onze handen bezig zijn in de gelijkenis van de knecht, onderwijst God ons over onze Gunstige Herinnering. Hoe meer Gunstige Herinnering we hebben, hoe beter we de stress en de druk van het leven dat om ons heen kromt, kunnen verdragen. Afgunst is een toestand van ontevredenheid die we liever niet hebben. De gedachte aan een vriend die we moeten zien omdat de klus bijna niet te klaren is, zou eerder ondraaglijk/ongemakkelijk zijn, dan de klus die we zelf zouden hebben geprobeerd te klaren en gelukkiger zouden zijn geweest. Het alternatief zou zijn geweest de minste helft van het werk te doen nu we de volle omvang van het nemen kennen. Het gevolg op langere termijn van het verloop van hun cursus zou zeker opwegen tegen de 4/5 van de cursus die wij hebben gedaan. Dientengevolge zal het gehele land en specifiek de lokale Oplossingen die uit hun tegenslagen geworteld zijn nooit van een grotere omvang zijn naar het Vlak van de geest van God, LinkedInNeeds.GodHijheeft een andere manier gevonden om ons te bereiken, om ons te redden van de pijnen die wij soms doormaken.

De Here God stapte naar beneden en wankelde. Hij struikelde, en stapte naar beneden, en stopte. De aarde werd stil, en de engelen vielen daar voor Hem neer. De Here God zei, plus een beetje meer angst. De Vader richtte Hem op, Zijn voetbal in een vreemd land! De Here God heeft Zijn deel al gedaan, een werkelijk groot deel en helaas te veel voor onszelf. Hij had dit alles kunnen vermijden. Hij kon koninkrijken hebben die Hij nog moest bouwen. Hij kon het gewoon vergeten. Toch, in dit alles, toonde God mij duidelijk dat zelfs Jezus de pijn van ons lijden moest dragen. Ik zie Zijn gebaar, nu. Zijn blik en Zijn genade. De mensen rondom lachten om profeten, maar de mensen die God stuurde om Zijn volk op te hitsen om hen te waarschuwen?

Kies om de pijn te dragen, en de pijn zal je van alles scheiden. Er is geen God die aanzet tot ontsnapping en onmiddellijk daarop volgende bevrijding. Leren van onszelf te houden en onze afhankelijkheid op Hem en op het geloof dat we in Hem hebben te vinden, zal alleen zijn als we het risico en de pijn willen nemen om Hem voor een grote tijd te missen – we kunnen zingen over onze zorgen en onze angst, maar we kunnen worden gepasseerd voor zegeningen als we er niet voor kiezen om alleen te zijn en op Hem leren vertrouwen. Dat is waarom we geloof in Hem hebben en Hem opstaan. Al het andere is gewoon te veel bagage om mee te zeulen om elk moment te verdragen. Zoete lieve Jezus brengt. Hij wil dat je Zijn waarde kent en doet wat je voor geschenken van liefde en niet geschenken van pijn en armoede en hartzeer. Waarom zou je opzettelijk missen wat Hij van je wil voor iets dat veel waardevoller is?

 

Dit bericht is geplaatst in Verzorging. Bookmark de permalink.