Hoe trekt u klanten naar uw salon

salon

Plan uw Kapsalon Maastricht

Beslis wie je gaat bedienen en hoe je zaken zullen worden gedaan. Dit kunnen je werknemers, klanten of leveranciers zijn.

Bepaal de datum waarop u uw kapperszaak gaat sluiten. Maak een vrijwillige vertrekdatum. Deze datum kan variëren van 5 dagen tot 5 maanden vanaf de datum dat u de zaak sluit.

Zoek een vrijwillige tandarts als u die nog niet heeft.

Het opzetten van een frequente Cosmetische Kliniek voor Cliënten

U zult regelmatig reclame moeten maken om cliënten aan te trekken.

Garandeer geadverteerde &isers een Korting of Vergoeding in natura om te helpen bij het vestigen van een voortdurende banen trend.

Nieuwsbrieven & Magazine publicatie regelmatig in de lokale County sporadisch gedurende het hele jaar.

Creëer een verplichte buzz met behulp van sociale netwerksites zoals Whatsapp, Facebook, YouTube & Google Plus.

bellen, fluitjes &LED’s moeten worden gebruikt van carouses, openbare evenementen, banketten & feesten.

commercials, infomercials & promoten van een kappersreportage vanuit huis.

Maak een website met essentiële informatie over uw Barber Shop.

Upgrade apparatuur, een betere klantenservice & betere resultaten voor uw klanten.

Goedkoop door uit te geven op locatie.

Bewegwijzering, reclame & visitekaartje kosten minder dan $10.

Door het opzetten van een website creëert u een aanwezigheid in de lokale omgeving. Dit kan een fataal belangrijk merk omvatten. Ook is een website is een geweldige manier van findingrals voor uw bedrijf, dat zal helpen verkopen van producten en het creëren van een vraag naar.

Uw lokale kapper speciaal verslag moet beschikken over lokale informatie evenals vitale lokale informatie.chinist.comansite.

Klanten die op zoek zijn naar een serieuze haarstylist kunnen vrij moeilijk te vinden zijn. Ze hebben het meestal te druk om 3 tot 4 uur te rijden om een stylist te bezoeken. Als een GOTraditional in uw buurt zou beginnen, zouden ze 15- 20 minuten moeten rijden om een stylist te bezoeken.

Stel je de winst voor van het kennen van alle geheimen en technieken van de professionele haarstylisten, en andere professionals die in soortgelijke gebieden werken. Het hebben van deze kennis kan uw verkoopbaarheid verbeteren, klanten aantrekken, en uw klantenkring laten groeien. De sleutel is het creëren van een uitgebreide en verfijnde media marketing campagne.

Leer de nieuwste marketingtechnieken, houd u eraan en al snel zal het woord zich verspreiden en zullen uw klanten en klanten over uw salon praten.

Ontwerp, ontwerp, ontwerp.

Wat uw specialisatie ook is in haarontwerp, houd u bezig met ontwerp. Hoe sneller je de look en vereisten kunt creëren, hoe beter je zaak zal groeien. Creëer een visueel aantrekkelijk verwelkomend ontwerp dat klanten aantrekt naar uw salon en spa. Ongeacht of u een kleine of grote salon heeft, u zult klanten willen aantrekken. de volgende stap zal zijn om nieuwe klanten aan te trekken.

reik een beetje verder uit. De gemakkelijkste manier om uw marketing uit te breiden is om invloedrijke vrouwen te bereiken via een weekblad genaamd glamour. Om een sterke band met de klanten op te bouwen, zult u uw eigen mediastrategie moeten ontwikkelen. Ongeacht de grootte van uw salon, zult u gebruik willen maken van PRpersons om de markt aan vrouwen.

Zorg ervoor dat uw naam bij de mensen in de mond komt. We hebben er allemaal een hekel aan als we horen dat we een geweldige service hebben, maar dat een superieure salon dit over het hoofd ziet en ons gewoon een rekening stuurt. Als je salon niet servicevriendelijk is, zit je al snel met een klantenbestand dat niet meer geïnteresseerd is om terug te komen. Promoot de goede dingen over uw salon en wie u bent.

Vergeet de receptie niet. Ik weet dat gestreste voeten en handen een puinhoop maken van onze hele werkdag. Als u kunt elimineren het verzenden van gegevens naar uw klanten elke keer dat ze bellen, het opslaan van kostbare tijd, heb je een grotere kans om uw bedrijf te laten groeien.

Vergeet het winkelwagentje niet. Er is niets mis mee om een bestelling te plaatsen op een bestaand account. Waarom uzelf een schop geven omdat u niet eerder hebt gekocht? Onthoud gewoon dat u maandelijks een gemakkelijke $5.000-$10.000 blijft besparen.

Ik hoop dat je één van de meisjes kunt krijgen op de schoonheidsschool waar je aan denkt.

 

Dit bericht is geplaatst in Verzorging. Bookmark de permalink.